Saya rsa sgt lega bila da pulangkan modem maxis. Terasa tiada lg beban yg disimpan. Lama gak pakai broadband nih...dlm 2 thn lebih. Mcm2 ragam la maxis broadband ni. Tp, kekdg rsa nk berterima kasih pn ada. Sbb ape?...entah, sbb dia da berkhidmat ngn sy kot.

Msa pulangkan broadband tu, sy g kaunter bayaran dulu, nk settlekan la kononnya tp, sister maxis tu xmesra pelanggan tol. Dia yg tersilap taip no telefon sy, ada lak nk marah2 sy. Eh...sy tau la kerutan di dahi kamu tu n cara kamu ulang semula no telefon sy tu menunjukkan kamu marah...kawan sy pn ckp cam tu. Kamu ni kalo jumpe pelanggan knala mesra alam skit. Bru pelanggan rasa puas hati. Jangan harap muka cantik...perangai pon cantek. Kan bagus kalo senyuman terukir dibibir...rsa sejuk je hati ni...lg2 bln pose ni. Pas tu hiaskan diri dgn sifat kesabaran...bertambah indahlah ciptaan Tuhan.

Pastu, sy g kaunter nk terminate maxis lak. Sebnanya sy da sedia nk ckp ape bila dia tanya pasal kotak modem tu...tp, yg bestnya mamat tu xde la tanya lak. Heee...bgus2. Entah mn entah sy letak kotak tu...da try cari2 tp xjumpe. Yg bestnya layanan dia mmg ok. Xmcm sister tu td. Rsa sejuk skit hati ni.

Tp, sy tertanya2 n tertunggu2...dia xde nk wat survey psal servis broadband ni ke? Adeh~...ke dia takut nk terima kenyataan yg servis dia lebih byk sgt x ok dr yg ok?..Ekeke...sekurg2nya survey tu bole meningkatkn lg mutu servis...xnk buat ke?

Dan hari ni...bila bgn pagi, sy sudah bole tersenyum lebar sbb rasa sgt2 lega. Tq to my friend sbb da temankan sy g hantar modem kat Maxis Centre tu.

0 comments:

Post a Comment